Het jaar van Souâd Feriani

Lees verder hoe we in 2020 voor Belgisch mode-ontwerpster Souâd Feriani het verschil maakten tussen corona-windstilte en groei. Met een communicatie- en marketing strategie die vertrok vanuit een fotografische invalshoek waren we in staat, samen met het gedreven 'Feriani-team', toch groei te realiseren in een jaar vol uitdagingen als nooit tevoren.


Wat?

  • Modelfotografie & productfotografie

  • Online video

  • Advertentiebeeld

  • Webdesign, S.E.O. en ontwikkeling webshop

  • Uitbouwen van e-mail marketing

  • Digital signage (etalage)



Wie?


Jarenlang was Souâd Feriani Head Designer voor verschillende bekende Belgische modehuizen. Eind 2014 lanceerde ze haar eigen 'shirt collection' en dat was meteen een succes bij Belgische en internationale retailers. In 2018 opende ze haar eerste boetiek in Hasselt met een uitgebreidere collectie.


"We creëren een basis waarmee onze klanten hun onderneming kunnen laten groeien. Ons werk gaat hier véél verder dan video en fotografie alleen."



Communicatie & marketing


Voor Souâd Feriani's onderneming hebben we een breed concept uitgewerkt. We realiseerden foto- en videoshoots van haar collecties en verzorgden de productfotografie. Tijdens het ontwerp van de website en webshop werkten we verder op de beeldtaal van haar collecties en producten.


Het resultaat van onze werkwijze is dat haar bedrijfscommunicatie over alle mediakanalen heen dezelfde taal spreekt en het DNA dat in haar onderneming zit, nu ook echt zichtbaar wordt.


De coronacrisis heeft ondernemers doen nadenken. Ook ons. We zijn voor Souâd Feriani als mode-ontwerpster met een eigen collectie gaan focussen op het belang van een sluitend online en digitaal verhaal waarmee ze resultaat gericht kan inspelen op haar (potentiële) klant via mailinglijsten, social media, website en Google Ads. Met resultaat!


Wil je meer weten over hoe we jouw onderneming vanuit haar eigen taal kunnen laten groeien? Let's meet!